Zaagtafel voor makita bovenfrees

crossbow1958

Actieve deelnemer
22 dec 2013
92
0
Tiel
Beste Collegae, ik ben op zoek naar een freestafel voor een makita bovenfrees. Bestaat deze wel? En zo nee, past een inlegplaat dan wel en welke is daarvoor te gebruiken. heeft iemand ervaring hiermee? Zo ja welk merk is toepasbaar, of is het sowieso een kwestie van zelfbouw?
ik hoor graag jullie ervaringen, met groet, crossbow1958
 

avos

Post veel
10 nov 2008
770
115
omg Haarlem
Je titel zegt een zaagtafel voor een makita bovenfrees. In je bericht zeg je een freestafel voor een makita bovenfrees. Ik weet dat makita een eenvoudige zaagtafel heeft waarnaast ook een bovenfrees gemonteerd kan worden. Komt met enige regelmaat op marktplaats voorbij.

Verder kent dit forum levendige topics over frees tafels bouwen, inlegplaten etc. Dus ik zou zeggen lees je in.. Een kant en klare feestafel kan ook en vrijwel elke bovenfrees is onder dergelijke tafels te monteren. Of jou frees geschikt is weet ik niet, want je vermeld niks over het type ect
 

roald

Actieve deelnemer
29 feb 2012
492
0
Er is wel een Makita zaagtafel met ruimte voor bovenfrees, dat is de Makita 2708, maar of dit is wat je bedoelt?
Zoek maar eens op dit forum.
 

crossbow1958

Actieve deelnemer
22 dec 2013
92
0
Tiel
Beste Avos, dank voor je reactie, ik ben al enige tijd op zoek en de vakhandel is wat zwijgzaam. Vandaar mijn verzoek op dit forum. Met lezen over freestafels ben ik ook begonnen en dat was weer heel leerzaam. Trouwens erg leuk en erg leerzaam forum trouwens, dank en met vriendelijke groet, Crossbow1958
 

crossbow1958

Actieve deelnemer
22 dec 2013
92
0
Tiel
Beste Roald, ook jij bedankt voor je reactie, ook deze helpt me weer verder, zoals ik al Avos antwoordde ben ik al enige tijd op zoek. Het forum werkt denk ik goed en is erg leerzaam. Dank en met vriendelijke groet, crossbow1958
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.