Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Restauratie Riva Lamborghini

mooi verslag van de restauratie van de Riva Aquarama welke in 1968 gebouwd is voor Ferruccio Lamborghini en voorzien is van 2 V12 Lamborghini motoren.

http://youtu.be/FwHB7BXOLMk
    Laatst gewijzigd door paulv; 07-02-14 om 21:58.

heel erg gaaf!

Athanor
    Guest
    Heel mooi, kost een paar centen, maar dan heb je wel een fraai behoud van modern erfgoed!!

Fons

Ik heb het genoegen om enige tijd met de mannen die het houtwerk hebben gedaan in dezelfde loods te mogen werken, toen ik met mijn eigen boot bezig was. Het zijn echte kunstenaars. Daar heb ik veel van geleerd. Hun rustige manier van werken, nooit in paniek en exact weten wat je doet...heel bijzonder.

Wat een super gaaf project en een mooi eindresultaat!!

Mooi om te zien, bedankt voor het delen!

Gr. G.A.V.

Wat een mooi ding! Daar zijn heel wat uren in gaan zitten !

Alleen al het verchromen moet vele duizenden euro's hebben gekost! Maar wat een mooi ding en wat een geluid! Geld maakt niet gelukkig zeggen ze, maar je kan er wel leuke dingen mee doen.

Wat een prachtige boten zijn het toch. Echt een boot met een bepaald karakter daar hou ik wel van. En een mooi filmpje ook, bedankt voor het delen.
    Ervaring is iets dat je krijgt net nadat je het nodig had

Schitterend. Echt vakmanschap, zowel mechanisch als qua houtbewerking.

In deze categorie ook de Ferrari Hydroplane: eveneens een prachtige houten romp.

Wat een mooi project. Super eindresultaat.

Forum Rechten