Badkamermeubel hangkast

Per

Nieuw lid
2 feb 2014
5
0
Mijn nieuwe badkamermeubel/hangkast. Zoals jullie zien doe ik mijn shampoo straks in een glazen fles :)

Het duurt nog even voordat ik eraan begin aangezien ik eerst mijn tafel/stoelenproject af wil ronden.

De deur komt er nog in en het een en ander kan nog veranderen.

Hier past hij mooi boven mijn wastafel. Maar als ik ooit verhuis, zit er dik in dat dat binnen 3 jaar gebeurd, ben ik bang ik m misschien niet kwijt kan. Iemand suggesties over dit eventuele verhuisprobleem?

Hier is een topic over de houtsoort die ik nog zoek: http://www.woodworking.nl/showthread.php?10008-Houtsoorten-voor-bamermeubel
 

Bijlagen

  • project003-04.jpg
    project003-04.jpg
    25,8 KB · Weergaven: 356

JOHN LAMERS

Actieve deelnemer
10 aug 2012
632
38
Ter Apelkanaal
Ik dacht al aan de drank in de badkamer :) grappig design.
het ruimte probleem is op te lossen door een verkoop advertentie op marktplaats aan te maken, on voor jezelf een nieuwe op maat te maken, dat is toch ook onze hobby of niet?

John
 

de Kastanjeboom

Actieve deelnemer
7 jan 2013
353
0
Kapellen
shampoo in een glazen fles ... en natte handen ... dat gaat niet goed samen me dunkt. Het design is nochtans wel leuk! Kan je 't niet verhuizen naar een keukenproject :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.