Voor mijn kleindochter VERVOLG

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Nadat ik het eerste ontwerp op de site had gezet, kwamen er meerdere leuke ideeën, die ik onderstaand heb uitgewerkt.
Eerst de originele (meer een speelser ontwerp voor kinderen) en daarna twee meer in design vorm. Scherpere vormen, zoals ik die wel vaker maak.
Beits op beuken met slaap resulteert in diverse kleuren groen. Een levendig gezicht.
Eén keer geolied. Almetingen scherpe vormen: 20 en 23 diameter en uiteraard uitgehold tot onder de rand. Bij de volgende ontwerpen komt de schaal meer op het uiteinde te staan. Maakt het nog spannender.
Welke heeft jullie voorkeur.
vr.gr. Jan Pranger.
www.arstorno.nl
P2040018.jpg

P2040019.jpg

P2040020.jpg
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.411
679
Emst
De tweede foto vind ik het mooist met de derde er vlak achter
Foto één kan mij niet bekoren
 
A

Athanor

Guest
Ik heb voorkeur voor de derde. Het schaaltje zweeft en heeft een solide verbinding met de steunende boog: intrigerend!


Fons
 

Theo74

Actieve deelnemer
Ik vind ze allemaal mooi. De derde vind ik persoonlijk het mooiste. Ik denk dat je dit ontwerp als wierookbrandernheel goed zomkunnen verkopen. Zeker op beurzen als pasar malam en de paranorma beurzen.
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Kleurcombinatie vind ik echt helemaal geweldig, qua design heeft nummer 3 mijn voorkeur. Maar boet dan wel weer in wat betref functionaliteit (juwelen opbergen toch?).
De vormgeving van de eerste spreekt mij persoonlijk niet aan.
Ben wel benieuwd naar een zij-aanzicht.
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Hoi Jan,
Foto 3 is voor mij het mooiste qua vormgeving alleen zou ik daar dan weer wel een zelfde deksel opdoen zo als op je eerste ontwerp en de eerste foto van deze serie. dit om de ringen dan op te leggen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.