Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Voor mijn kleindochter VERVOLG

Nadat ik het eerste ontwerp op de site had gezet, kwamen er meerdere leuke ideeën, die ik onderstaand heb uitgewerkt.
    Eerst de originele (meer een speelser ontwerp voor kinderen) en daarna twee meer in design vorm. Scherpere vormen, zoals ik die wel vaker maak.
    Beits op beuken met slaap resulteert in diverse kleuren groen. Een levendig gezicht.
    Eén keer geolied. Almetingen scherpe vormen: 20 en 23 diameter en uiteraard uitgehold tot onder de rand. Bij de volgende ontwerpen komt de schaal meer op het uiteinde te staan. Maakt het nog spannender.
    Welke heeft jullie voorkeur.
    vr.gr. Jan Pranger.
    www.arstorno.nl
    P2040018.jpg

P2040019.jpg

P2040020.jpg
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

De tweede foto vind ik het mooist met de derde er vlak achter
    Foto één kan mij niet bekoren

Athanor
    Guest
    Ik heb voorkeur voor de derde. Het schaaltje zweeft en heeft een solide verbinding met de steunende boog: intrigerend!

Fons

Ik vind ze allemaal mooi. De derde vind ik persoonlijk het mooiste. Ik denk dat je dit ontwerp als wierookbrandernheel goed zomkunnen verkopen. Zeker op beurzen als pasar malam en de paranorma beurzen.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Kleurcombinatie vind ik echt helemaal geweldig, qua design heeft nummer 3 mijn voorkeur. Maar boet dan wel weer in wat betref functionaliteit (juwelen opbergen toch?).
    De vormgeving van de eerste spreekt mij persoonlijk niet aan.
    Ben wel benieuwd naar een zij-aanzicht.

Dag Jan,
    Voor mij is het foto 2 alles vloeit mooi in elkaar.
    Goed gedaan.
    Vr.gr. Nico
    www.ambachtelijkhoutdraaien.com

Hoi Jan,
    Foto 3 is voor mij het mooiste qua vormgeving alleen zou ik daar dan weer wel een zelfde deksel opdoen zo als op je eerste ontwerp en de eerste foto van deze serie. dit om de ringen dan op te leggen.

Forum Rechten