nieuw draaibankje!

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
Geen ervaring met vacuum klemmen, maar ben het wel aan het uitzoeken. Mijn pomp ga ik en de ruimte naast m'n draaibank zetten om zo van de herrie af te zijn. Ik denk dat ik chucks van airpress ga kopen. Heel degelijk, maar ook wel aan de prijs.

Mooie bank overigens!
 

frans A

Actieve deelnemer
18 sep 2011
169
1
waddinxveen
ja rik deze maakt gelukkig niet zoveel lawaai, daar ben ik ontzettend blij mee want ik heb geen 2e ruimte.

ja er is ontzettend veel te vinden over vacuum chucken,
en neem aan dat jij dat meeste ook wel hebt gezien
maar toch loop je soms tegen problemen met de installatie of dingen waar je op moet letten,
fouten die je kan maken, ik hoor t graag want doe t liever goed :)
en waar kan je bv de installatie spullen halen, zoals koppel stukken en metertjes en slangen?
want dat zat er helaas niet bij.
ook moet ik een klein vat hebben, wat kan ik hiervoor gebruiken?
 

zaag

Actieve deelnemer
9 jun 2010
420
1
H.I. Ambacht
Ziet er robuust (en goed) uit!
Hoe regel je de snelheid? Ik zie 2 trappen op de poelies, heb je er een frequentieregelaar op zitten?

Patrick
 

frans A

Actieve deelnemer
18 sep 2011
169
1
waddinxveen
Ziet er robuust (en goed) uit!
Hoe regel je de snelheid? Ik zie 2 trappen op de poelies, heb je er een frequentieregelaar op zitten?

Patrick

ja er zit een freq regelaar op maar 2 stappen blijft nodig voor het grote berijk
heb een afstand bediening op de draaibank zitten die ik net buiten beeld kan bedienen
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Dat is een toffe bank Frans, heb je er 3 jaar over gedaan om het bedrijfsklaar te maken of heeft het een tijd stil gestaan ?
 
P

Pel

Guest
Mooie draaibank, loopt als een zonnetje zo te zien.

Groet Pel.
 

frans A

Actieve deelnemer
18 sep 2011
169
1
waddinxveen
Dat is een toffe bank Frans, heb je er 3 jaar over gedaan om het bedrijfsklaar te maken of heeft het een tijd stil gestaan ?

ja, eigenlijk heeft hij bijna 3 jaar bij een metaal bewerker gestaan, die hem zou maken,
nu kreeg ik hem terug want hij had er toch geen tijd meer voor.
en ik was inmiddels ook wijzer geworden en had zelf ook wat metaal machines dus gelijk mee aan de slag gegaan en nu een maand later is ie af!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.