Inspiratie voor

jonas1979

Actieve deelnemer
6 apr 2012
73
0
Huizen
Afgelopen week ben ik begonnen aan een grote opruim actie in mijn houtopslag. :cool:
Ik vond drie stronken die ik een tijd geleden een keer toevallig tegen kwam. Ik heb ze toen mee genomen omdat ik dacht dat ik er iets mee wilde doen.
Het zijn teak houten stronken. Nu staan ze al n jaar in mijn schuur. Ze nemen ontzettend veel ruimte in ( ze hebben ongeveer een doorsnede van 1,20 m ).
Graag wil ik er iets kunstzinnigs mee doen. Eerst wilde ik er tafels van maken door middel van het plaatsen van een glazen plaat. Maar dat vind ik dan weer net iets te voor de hand liggend.
Ik mis op dit moment mijn inspiratie ! Vroeg me af wat jullie met deze zware jongens zouden doen, misschien brengt me dat op een idee!
Anders verkoop ik ze want nu staan ze alleen maar in de weg ....

Groet,

Jonas

foto 1.jpg

foto 2.jpg

foto 3.jpg

foto 4.jpg

foto 5.jpg
 

coonman

Actieve deelnemer
1 jan 2012
132
0
Almere
Mocht je ze willlen verkopen dan heb ik wel interesse, voor een stronk. mijn vrouw wil een nieuwe salontafel dus glasplaat erop en dan heb je wel iets unieks.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.