Mafell LNF 19 Lamellenfrees

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.062
407
Op Marktplaats staat een Mafell LNF 19 lamellenfrees: https://www.marktplaats.nl/a/doe-he...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Beetje een apart model:

- het typenummer is regulier LNF 20
- van dit typenummer kan ik dus verder ook niets vinden
- de zwarte plastic kap voorop doet denken aan een moderne variant. Ik heb zelf een iets ouder type zonder dit kap
- aan/uitschakelaar zit aan de zijkant. Bij mij zit die al bovenop
- metalen container i.p.v. een systainer.

Weet iemand meer van dit model cq meegeleverde koffer. Het komt over als een budgetlijn of zo. Of een speciale serie.
 

LeonvB

Post veel
23 nov 2014
867
183
LNF19 is de voorloper van de 20. De 20 is er al meer dan 10 jaar, dus deze is nog ouder, denk aan 15-20 jaar. In die tijd waren metalen koffers ook nog normaal.
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.062
407
Hoe bedoel je? Je snapt niet dat mensen voor het zelfde geld een Mafell kopen, in plaats van een Lamello? Ik heb hem 2e hands aangeschaft.
 

DitchDeurne

Actieve deelnemer
15 okt 2015
393
113
Zuidoost Brabant
Op Marktplaats staat een Mafell LNF 19 lamellenfrees: https://www.marktplaats.nl/a/doe-he...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Beetje een apart model:

- het typenummer is regulier LNF 20
- van dit typenummer kan ik dus verder ook niets vinden
- de zwarte plastic kap voorop doet denken aan een moderne variant. Ik heb zelf een iets ouder type zonder dit kap
- aan/uitschakelaar zit aan de zijkant. Bij mij zit die al bovenop
- metalen container i.p.v. een systainer.

Weet iemand meer van dit model cq meegeleverde koffer. Het komt over als een budgetlijn of zo. Of een speciale serie.

Volgens mij heb ik deze gekocht :)

Mocht iemand behoefte hebben aan de handleiding van de LNF19 (DE-EN-FR) of LNF20 (NL) dan laat maar weten, ik heb ze in pdf beschikbaar.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.