Lasser gezocht

klauterkamer

Actieve deelnemer
21 dec 2014
213
15
culemborg
Hoi, ik weet het, geen werken met hout. Dit is echter het enige forum waar ik iets op doe dus ik hoop dat jullie me toch kunnen helpen.

Met zes ondernemers delen we een mooie grote werkplaats van ongeveer 1000m2 daar is ruimte voor houtbewerking, metaalbewerking en lesgeven. Nu zoeken we iemand die goed is in metaal. We hebben geregeld metalen onderdelen voor tafels enzo nodig die we zelf ontwerpen. Omdat we de ruimte en apparatuur hebben om dat te maken, vinden we het zonde om dat helemaal uit te besteden.

Het liefste zouden we een ondernemer vinden die zich helemaal bij ons aan wil sluiten en ook wil meebetalen aan de huur. Maar iemand die adhoc bij ons kan komen werken voor deze klussen zou ook kunnen.

Onze werkplaats staat in Culemborg. Meer info kun je vinden op www.cooperatievanmakers.nl

Oh en iemand die zowel hout als metaal bewerkt is natuurlijk ook welkom. (Past het toch nog een beetje in dit forum).

Delen van dit bericht mag natuurlijk!

Alvast bedankt,
Dirkjan
 

Sang

Actieve deelnemer
19 mrt 2013
600
15
Berkel en Rodenrijs
Als het puur voor meubel frames is enzo, misschien een avondcursusje MIG/MAG lassen?
Na een avondje of 6 kan je daarna prima stalen frames lassen. Geen zware dragende constructies gaan doen, maar een tafel gaat prima.
Heb zelf 6 avonden MIG/MAG gedaan en 6 avonden TIG en nu maak ik voor iedereen in de familie stalen meubel constructies en meubels.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.