Festool profiel (CS70-LA, hoekaanslag)

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Hallo,

Voor mijn zaagtafel (Festool CS70) ben ik opzoek naar een extra aluminium profiel wat aan de langsgeleider en hoekaanslag zit.
Wie weet waar dit te koop is? Ik kan het online nog niet vinden.

Die aan de hoekaanslag is vrij kort, nu haal ik hem elke keer van de langsgeleider maar dat is ook niet handig daar wil ik hem gewoon aan laten zitten eigenlijk.

Aan het profiel komt een verplaatsbare aanslag dat ik het te zagen materiaal op gelijke lengte kan zagen.

Of heeft iemand nog een ander idee met een profiel hiervoor wat ook past aan de hoekaanslag?


Dank jullie wel.
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.726
707
Enschede, Twente
Het was even zoeken, maar op Ekat toch te vinden:
https://ekat.festool.de/login/jsp/m...=Kunde-FT_DE&password=Customer&design=festool

Volgens mij een Festool-specifiek profiel, maar identiek aan de langsgeleider voor de MFT/3 (denk ik - wet ik niet zeker - en langer in die uitvoering). Kortere varianten zijn er ook.
NB: Bestellen via een dealer is houden, want retour kan niet.

UPDATE: als je zoekt (Suche) met begrip "Anschlagprofil" krijg je circa 10 resultaten… Vandaaruit even kijken en het wordt allemaal duidelijk.
 
Laatst bewerkt:

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Dank je wel, die site kende ik nog niet, die heb ik meteen even opgeslagen wel jammer dat het in het Duits is :) maar helaas het profiel staat er tussen maar niet te bestellen :(
En de site is ook in het Nederlands :) is toch een stuk makkelijker ;)

Update: is wel te bestellen :) volgende week maar eens even achteraan.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.