Wom uit Antwerpen stelt zich voor

Wom

Nieuw lid
15 apr 2014
16
0
Zoersel België
Beste allemaal,

Ik heb al een hart voor hout sinds ik kind was maar op een of andere manier is het er pas laat van gekomen.
Mijn naam is Wom, 45 jaar en vader van een peuter van bijna vier.
Eerste jaar houtbewerking enkele jaren geleden gedaan. Tweede jaar kwam er niet meer van omwille van vaderschap. (huisman)
Stilletjes aan verliefd geworden op japanse houtbewerking en beetje bij beetje wat japans handgereedschap gekocht en eerste stapjes gezet.

Later kwam er dan een ruimte waar ik ook al mijn elektrisch gerief kwijt kon (de garage werd te klein en het huis te stoffig). Met verstekzaag, paneelzaagje en freestafel (zelfbouw) geraakte ik al ver maar ik miste nog een schaafbank enzo.

Verleden week op een koopje gebotst, spaarpot is leeg maar ik ben een gelukkige "starter". Nu is het echt goed begonnen :D
(de elektriciteit moet nog aangesloten worden en machines een onderhoud)

Hopelijk kan ik in de toekomst enkele leuke dingen posten. Voor ik begin rond te vragen, zal ik ook eerst mijn tijd nemen om het forum eens door te lezen.

Tot later en vriendelijke groet

Wom
 

Bijlagen

  • machines.jpg
    machines.jpg
    97,1 KB · Weergaven: 256

stefke

Actieve deelnemer
21 mrt 2009
251
11
hoi welkom ,
dat ziet er een geweldige start uit ;-)
van waar uit het Anwerpse kom je ?
grtz
stefke
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Wom,
Ik ben ergens in februari lid geworden aan deze forum en dit kan soms verslavend worden hoor.
Je ziet veel en kan er veel bijleren.
Ik ben ook een landgenoot van u net zoals Stefke, maar 'k ben van West-Vlaanderen;
Welkom, Sirjacobs Didier.
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum! Leuk weer een Hammer gebruiker erbij :)


Fons
 

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
Welkom Wom.
Mooie zaagtafel heb je en veel ruimte!
zelf ben ik nog niet heel lang actief op dit forum maar heb er al veel inspiratie opgedaan. Verder leuke reacties op mijn projectje, dat stimuleert om verder te gaan!
groet
Bert
 

Reinoud

Actieve deelnemer
23 nov 2012
348
0
Dendermonde
Welkom Wom. Altijd leuk om een Belg erbij te hebben. Je atelier ziet er in elk geval veelbelovend uit. Ik ben alvast benieuwd naar de evolutie.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.