Helemaal nieuw

KillerRu

Actieve deelnemer
Hoy allemaal,

Ik ben Glenn, 26 jaar jong. En afkomstig uit Antwerpen, België. Ik ben helemaal nieuw in het fenomeen houtbewerken en begin eigenlijk van 0. Ik wil proberen op deze manier wat bij te steken en vooral ideeën en trucs opdoen.
Ben begonnen aan een staf, momenteel nog volledig niet hoe ik het wil maar je moet ergens beginnen. Ik zal hem later vandaag even posten ;)

Alvast bedankt voor het leuke forum en hopelijk tot snel.

Met vriendelijke groet,
Glenn
 

woody

Actieve deelnemer
10 dec 2008
243
1
Oss
Welkom,
Een wandelstok/staf staat ook bij mij nog hoog op t lijstje om eens te maken!
 

KillerRu

Actieve deelnemer
Zal ik zeker doen. Momenteel is het alleen met 'n whittling knife... Maar zijn al paar gutsen besteld en ook wat dremel accessoires. In de hoop dat er dan wat meer aan de details kan gewerkt worden.

mvg
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Clenn, gewoon doen wat je gedachte je in geeft, er omstaat vanzelf iets, en dat iets heb je dan helemaal zelf gemaakt.

Groet Pel.
 

KillerRu

Actieve deelnemer
Hahahah thanks all, en inderdaad... Proberen gewoon wat inspiratie op te doen, zit vooral veel te lezen en filmpjes te kijken over technieken nu... Aangezien dat echt zo uiteenlopend is :p

En nog wat jong volk? Is er zo weinig aanwezig hier? :p

Groetjes
 

ferdydesmet

Actieve deelnemer
18 dec 2014
355
80
Breda
Hahahah thanks all, en inderdaad... Proberen gewoon wat inspiratie op te doen, zit vooral veel te lezen en filmpjes te kijken over technieken nu... Aangezien dat echt zo uiteenlopend is :p

En nog wat jong volk? Is er zo weinig aanwezig hier? :p

Groetjes

Dat valt volgens mij best mee ;) welkom!
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Een dremel voor details; interessant. Ik ben juist steeds meer op handwerk overgegaan, naarmate ik gedetailleerder wilde gaan werken.
Ik ben vernieuwd hoe jou die dremel gaat bevallen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.