voorstellen

harm

Actieve deelnemer
5 mei 2009
25
0
Gaaf Forum! Ik ben eigenlijk pas net begonnen met houtbewerken, maar doe het met veel plezier. Ik heb een werkruimte in Ijmuiden gehuurd en start va. september aan de deeltijdopleiding Meubelmaken (HMC) in Amsterdam. Momenteel werk ik vooral veel vanuit verschillende boeken en probeer ik verschillende houtverbindingen uit. Ook leer ik gaandeweg veel over de verschillende gereedschappen en probeer ik gaandeweg een collectie bijeen te sparen.

Maar goed, ik zal wel vaker hier op het forum rondneuzen en jullie tips & tricks willen vragen en ondanks dat ik misschien zelf nog niet zoveel adviezen kan geven, toch een bijdrage kan leveren aan dit forum.

Groet, Harm
 
A

Athanor

Guest
Hallo Harm,

Welkom op het forum. Mooi dat er weer iemand enthousiast is over houtbewerking. Laat maar van je horen en er komt vast reactie. Overigens staan er verschillende tips over boeken, tijdschriften en websites voor houtbewerkers op het forum, maar dat zul je onderhand missschien al ontdekt hebben.

Groet van Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.