hallo Allemaal

wimmeltje

Nieuw lid
18 jun 2012
4
0
Hallo Allemaal,

Ik ben ook nieuw hier op het forum. Ik ben Wim, 30 jaar oud en kom uit Brabant. Woonachtig in Veldhoven samen met mijn vriendin. Als beroep ben ik machine bouwer en sinds kort ook bezig met houtbewerking. Heb via een kennis wat gereedschap gekregen en wil nu graag daarmee aan de slag. Ik ben nu in het bezit van een afkortzaag, bovenfrees, decoupeerzaag en elektrische schaaf.

Het eerste project wordt voor mij een kastje maken voor op mijn studeer kamer. Ik heb daar een nis waar ik een kast in wil. Vorig jaar namelijk weer begonnen met school. Heb geen mooie passende kast gevonden dus daar moeten we maar iets aan doen. Dingen waar ik nog graag veel over wil leren zijn: bewerking, verblinding technieken van hout en natuurlijk de verschillende soorten hout die er zijn. Ik ken namelijk alleen enkele hout soorten die bekend zijn van de bouwmarkt dus nog veel te leren. Ik heb zelf veel ervaring in metaal en hoop daarmee toch ook wel een leuke combinatie te kunnen maken tussen metaal en hout.

Groetjes,

Wim (Wimmeltje)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.