Afkortzaag Jet Bosch Metabo

Bobbie

Actieve deelnemer
25 aug 2011
72
0
Amstelveen
Ik ben me aan het oriënteren, naar een budget afkortzaag, om ernaast te hebben, ik ben op het forum aan het rondsnuffelen geweest en kwam dan de topic over de het merk jet tegen http://www.woodworking.nl/viewtopic.php?f=1&t=3852&hilit=afkortzaag daar wordt met lof gesproken over de zuiverheid na afstellen.

Hierin wordt ook een ander zaagblad gesproken met meerdere tanden, waar heeft men het dan over ?

Teven ook de Topic gelezen over Bosch - Metabo http://www.woodworking.nl/viewtopic.php?f=1&t=536&hilit=afkortzaag deze komt dan niet zo goed over, met het zuiver zagen,

Welke zal dan kwalitatief voor dat geld beter zijn ?

Zuiver zagen staat hoog op mijn verlanglijstje, daarnaast heb ik veel kosten gemaakt als amateur/hobbyist om een werkplaats te bouwen, dus veel zit er niet meer in de pot, om uit te geven.
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Hmm, moeilijke keuze. Vooral omdat de Jet hier ook een stuk onbekender is en er daardoor minder ervaringen mee zijn.
Ik denk dat je sowieso als je zuiverheid echt hoog hebt staan, je toch zal moeten blijven sparen. Wil/moet je perse toch 'nu' een afkortzaag hebben, zou ik gevoelsmatig toch voor de Metabo gaan.
Daarbij 1 hele grote MAAR, kijk wel goed welk model je neemt. Ze hebben modellen die ze in China hebben laten maken (daar heb ik er 1 van helaas, met veel pijn en moeite krijg je em zuiver, maar je blijft aan het bijstellen) en er zijn modellen die nog wel in Duitsland worden gemaakt. Die laatste schijnen wel goed te zijn.
 

Bobbie

Actieve deelnemer
25 aug 2011
72
0
Amstelveen
Zo dit is opgelost, net voor mijn verjaardag(morgen) een Metabo 254, gekregen en die zou dus in Duitsland gemaakt zijn :p
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.