DW755

Epistaxis

Actieve deelnemer
24 jan 2009
43
0
Ik heb net het koopje van m'n leven gedaan denk ik. Ik kom vandaag op een DW755 (tafelslijpmachine) te lopen voor maar ietsje over de 300 euro. Ik heb hem nog op e-bay aangeboden gezien voor maar liefst 415 euro :shock: zonder verzendkosten nb! :eek: Dus maar snel gekocht!
1 probleempje dan toch...... alleen de zon komt op voor niets duuuuuuuuuuus: mijn nieuwste kind mist wel een werkstuksteun. Heel vervelend, dus ik vroeg me af of iemand weet hoe daar aan te geraken. Op de site van DeWalt heb ik alvast niets kunnen vinden.... Iemand?
Alvast bedankt!
 

Kjelt

Actieve deelnemer
11 dec 2008
74
0
Hi als je nog de verkoper dit kunt melden zou ik hem retourneren of nog wat extra afdingen , hier staan de reserve onderdelen:

http://www.mtmc.co.uk/prodtype.asp?PT_I ... istory=cat

Zo te zien heb je nr 97 nodig en daar vragen ze 43 pond ex. verz. kosten voor :eek:
Je hebt nu in ieder geval het DeWalt sparepart number en daarmee kun je eens bij de nederlandse importeur navragen of wellicht goedkoper ergens online in amerika.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.