Weer tijd voor een meeting?

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
En nu een passende locatie en middaginvulling: iets (laten) zien, ideeën opdoen, een inspirerende omgeving met een breed palet aan houtbewerkingsaspecten (Bataviawerf Lelystad -achter de schermen?), nieuwsgierig zijn naar andermans hout(be)werken, tips en tricks uitwisselen, een kleine expositie, ergens in het najaar.................enz.
Ik doe uiteraard graag mee.
Maandagmorgen 10.00 uur bij mij in Lemmer maar even verder praten Rick, dan zien we elkaar toch.
Of zijn er meer die dan ook kunnen komen.
vr.gr. Jan Pranger.
http://www.arstorno.nl
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Ha Jan,

Ik wil niet "inbreken", dus als Rick en jij samen al een programma hebben, dan moet je het zeggen. Anders lijkt het me ook mooi om weer eens bij je te komen kijken. Maandag aanstaande om die tijd kan ik wel.

Je zegt het maar. ;)
 
A

Athanor

Guest
Maandag gaat het mij niet lukken, maar een keer een gezamenlijke ontmoeting lijkt me wel wat. We hebben natuurlijk ook al eens de wens uitgesproken de (visgraat)werkbank van Jan van Dijk te gaan bekijken?! 2e helft augustus heb ik veel tijd, daarna op een avond of zaterdag zal meestal wel gaan.

Fons
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.050
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Roeland in Akkrum is bezig met zijn cursusruimte en het voorbereiden van zijn cursussen. Misschien een mooie gelegenheid om elkaar daar te ontmoeten. Moeten we ook niet te lang mee wachten. Voelt iemand wat voor een zaterdagmiddag en daarna misschien wat bbq of zo iets??

jaap
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
@jaap : barbeque is altijd goed !!

@wilco : heb je al vervoer naar lemmer ? ik heb daarna wel plannen om nog wat houtadressen te bezoeken in friesland dus dat is een dag vullend programma maar je mag natuurlijk altijd mee.
stuur maar een berichtje

@jan : het is een goed plan om maandag van ideeen te wisselen

rick
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Meeting.
Rick zou zo wie zo even langs komen a.s. maandag. Van daar dat ik opperde dit onderwerp te bespreken. Meer niet. Wilco uiteraard van harte welkom a.s. maandag. Gezellig.
Zaterdag een eenvoudige doch voedzame maaltijd in Akkrum ben ik ook voor in.
De kosten kunnen we gezamenlijk wel om(ver)slaan.
Als iedereen een klein stukje hout meeneemt kunnen we vast wel een stuk varken/kip cremeren. :D
vr.gr. Jan Pranger.
http://www.arstorno.nl
 
A

Athanor

Guest
rickkoorman zei:
ik heb daarna wel plannen om nog wat houtadressen te bezoeken in friesland dus dat is een dag vullend programma maar je mag natuurlijk altijd mee.
Hoi Rick,

Als je Wystke van Haalhout wilt bezoeken kan ik je een rit besparen, want die heeft vakantie en is gesloten, ik heb vorige week nog contact met hen gehad en toen hoorde ik dat. Jaap van Leersum kun je beter eerst even bellen of hij er is. Vorige week kreeg ik geen contact, misschien is hij ook met vakantie.......

Fons
 
A

Athanor

Guest
Op korte termijn zal een zaterdagmiddag nog wel lukken, maar die BBQ zit er voor mij niet in. Bovendien heb ik daar als vegetarier toch niet veel te zoeken.....

Groet van Fons
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
goede tip. ik neem inderdaad ook de telefoonnummers mee. vooral akkrum vind ik een erg leuke plaats. inlandshout wil ik inderdaad even bezoeken op doorreis naar groningen.

rick
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
dames en heren,

aan goede ideeen geen gebrek maar misschien is het een goed idee om ook naar een programma en datum te gaan kijken? hoe meer mensen er komen,hoe leuker natuurlijk. komende week nog tijd genoeg dus dit weekend zou kunnen.

rick
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
Lijkt me leuk weer eens een meeting, helaas komt dit weekend me niet zo goed uit.
En natuurlijk is een ieder altijd welkom in mijn werkplaats in Groningen voor een kop koffie.

Groeten

Jan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.