Nieuw hier

Houtenplank

Actieve deelnemer
19 apr 2011
34
0
Zwolle
Hallo allemaal,

Even voorstellen, ik ben Michael, kom uit Zwolle en ik ben 28 jaar.
Allereerst wil ik even kwijt dat jullie hier een prachtig forum hebben, en wat een mooie foto's allemaal. Ikzelf ben relatief onervaren in het houtbewerken maar wil dit graag als hobby erbij gaan doen. Met name het meubelmaken lijkt mij erg leuk. Daarnaast klus ik graag in en rondom het huis en heb al direct een aantal leuke houtprojecten in gedachte (loungemeubel voor in de tuin, inbouwkast, dvd meubel sidetable). Maar allereerst wil ik wat basistechnieken leren en een werkbank bouwen. Ik heb al heel veel info kunnen vinden op dit forum en op startwoodworking. Ik heb ook direct een aantal vraagjes over gereedschappen die je in het begin nodig hebt, maar dat post ik wel onder de gereedschappensectie.

Groetjes

Michael
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Michael,

Welkom op dit mooie forum. Je woont in zwolle? Dan is het helemaal makkelijk om eens eaa te bekijken. Joepie weer een Zwollenaar op het forum!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.