Bomenveiling

pepijn

Actieve deelnemer
3 nov 2010
169
4
Ik was daarnet aan het kijken of er nog interessante veilingen zijn en deze vond ik wel de moeite waard om hier te plaatsen; een heuse bomenveiling !

Ik ga in ieder geval even babbelen of er niet toevallig ruimte is in de tuin :lol:
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
De prijzen stijgen al snel hoor. Het zou interessant voor een hovenier kunnen zijn maar ik betwijfel of het voor de houtbewerker interessant is. In zwolle krijgen/kregen we altijd een wekelijks krantje. Hierin stonden ook de kapvergunningen. Kijk, dat is nou makkelijk. Kapvergunning voor goudenregen? Eventjes langsrijden, vragen of je het hout op mag halen in ruil voor......werkstuk, doosje wijn oid. :D
 

pepijn

Actieve deelnemer
3 nov 2010
169
4
Haha, ja die Joris.
Was ik nou echt vergeten om de link erbij te plaatsen ? :roll:
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.838
891
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
rickkoorman zei:
De prijzen stijgen al snel hoor. Het zou interessant voor een hovenier kunnen zijn maar ik betwijfel of het voor de houtbewerker interessant is. In zwolle krijgen/kregen we altijd een wekelijks krantje. Hierin stonden ook de kapvergunningen. Kijk, dat is nou makkelijk. Kapvergunning voor goudenregen? Eventjes langsrijden, vragen of je het hout op mag halen in ruil voor......werkstuk, doosje wijn oid. :D

Helaas is in Almere geen kapvergunning nodig...
 
A

Athanor

Guest
Ik heb toch de stellige indruk dat het hier om een veiling van een bomenkweker gaat die zijn overtollige vorraad uitverkoopt. Ook gezien de timing van de veiling, er kan nu nog geplant worden. De bedoeling zal dan zijn om de bomen in je tuin te planten, en niet dat er gekapt wordt :?

Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.