Drechselmeister midi

cutthroat

Actieve deelnemer
13 apr 2014
97
0
Heerhugowaard
Beste houtdraaiers,

Ik ben, om te kijken of ik het houtdraaien wat vond, begonnen met een Oekiboekie DeLuxe voor iets van 5 tientjes. Inmiddels, al redelijk gegrepen door het virus, ben ik dit ontgroeid en irriteer me steeds meer aan de beperkingen en het ontbreken van precisie. Dus ben ik aan het kijken voor de volgende stap. In eerste instantie naar een bank van HBM, de 450 of 1100, maar na veel wikken en wegen heb ik het budget ietsje (;)) opgerekt en mijn zinnen op de Drechselmeister midi gezet.

Ik lees alleen maar goede recencies over deze machine, maar zou deze graag eerst eens live zien en de voors en tegens van een ervaringsdeskundige willen horen. Nu woon ik in Heerhugowaard, en voor zover ik weet is er geen bedrijf in de buurt die deze bank verkoopt. Maar misschien is er een draaier in mijn omgeving die met deze bank werkt en waar ik eens zou kunnen komen kijken. Ik hoor graag van jullie!

Groet,
Ramon
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Hallo Ramon,
In Radius Noord-Holland Noord is minimaal één lid (in Schellinkhout) die de midi heeft. Stuur me maar een pb met je e-mailadres dan zal ik je naam, tel.nr. en adres doorgeven.
Waarom niet gelijk lid worden? Er zijn diverse leden in HHW en we komen om de 6 weken in Hensbroek bij elkaar. Zie onderstaande website. We zijn met ruim 70 draaiers!
Je kunt gratis les krijgen van een van onze mentoren en daarnaast steek je heel veel van elkaar op.
 

cutthroat

Actieve deelnemer
13 apr 2014
97
0
Heerhugowaard
Ik weet dat Ronald ze heeft, en ik ben ook voornemens om 'm bij hem te kopen (vooropgesteld dat het inderdaad deze bank wordt). Maar Wehl ligt ietsje uit de route om "even" te gaan kijken :p
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.