Valfortools van ons forumlid woodshop

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
We hebben natuurlijk allemaal hele leuke en bijzondere forumleden, maar soms is er eentje nog bijzonderder, zoals ons forumlid woodshop. Naast zijn meubelmakerij ontwikkeld woodshop ook gereedschap, wat tot nu eigenlijk alleen in de USA verkocht wordt. Vanwege de discussie over commercieel en zo, die hier wel eens gevoerd wordt, was hij wat terughoudend om hier te posten, maar ik vind het zo leuk en ook zo van toepassing dat ik dat graag doe. Het zijn tenslotte allemaal zelf ontwikkelde spullen waar je rete trots op kunt zijn en die hier echt een plaatsje verdienen.
De gereedschappen die hij ontwikkeld heeft zijn de groovecenter en de 2-axis depth gauge. Daar is recent een freesbit bijgekomen dat CMT in produktie heeft genomen, de wainscot router bit. Hij heeft plannen om ook in Europa te gaan verkopen, ik wens hem al vast veel succes en hoop dat dit de aanleiding is om zelf ook nog een keer wat te vertellen.

jaap

Groove-Center.jpg
DepthGauge1.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.