Inklapbare- en hangende werkbank

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Hallo iedereen,

Na het plaatsen van een zoldertje in mijn garage heb ik nog een aantal vurenhouten balken over van 156/59. Mijn werkruimte is redelijk beperkt. Ten minste het is een garage die ik moet delen met speelgoed, fietsen etc. van zowel de dochters als de vrouw :)
Nu heb ik het idee gekregen om van de balken die ik over heb, aan één wand een inklapbare werkbank te maken, die ik dus zoveel als mogelijk kan inklappen tegen de muur.
heeft iemand hier ervaring mee (tekening)? tips? suggesties? of wellicht zelfs totale afrader?

hoor er graag van.

groeten,

Knutselaertje
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Hi Dude,

Bedankt voor je reactie. Een waljo werktafek heb ik al. Werkt ideaal. Heb er hier evrngoed nog niet heel veel van gezien.
Waar ik op doelde was een vaste werkbank die ik tegen mijn wand kan inklappen om zo meer ruimte te hebben in mijn werkplek. Ik zie / hoor er alleen zo weinig over dat ik begin te twijfelen aan mijn idee 😊
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
:confused:Ja ja....

Ik dacht, dan bestel ik maar gelijk zo'n exemplaar en wat denk je???

http://www.leevalley.com/US/wood/page.aspx?p=71760

Fons

True, dat lijkt wel April's Fools. Maar die eerste, daar staat ook echt een prijs bij en zover ik kan zien de mogelijkheid om 'm te bestellen.

Ik zal zo eens klikken om te kijken of het echt werkt.

Goed, ik ben er in getrapt.. Dat was dus de pagina na het bestellen.. :) Desalniettemin zie ik het nog wel werken. :)
 
Laatst bewerkt:
A

Athanor

Guest
'T is een jaarlijks terugkerend geintje van Lee Valley en meestal asrdig geloofwaardig:rolleyes:

Fons
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Ik dacht dat hij al ruim bekend was. Het is een leuk idee. Maar of het werkt weet ik niet.

Er bestaat 1 product wat na aanleiding van de april's fools wel uitgebracht is. Dat is de story tape.


Maar TS kan zoiets na maken maar dan wel eentje die naar beneden kan klappen.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.