toch een hele klus

Hubert

Actieve deelnemer
26 jan 2010
331
1
Maria Hoop (L)
Mooi, Hans. Heel geschikt voor mijn kleinzoon, maar ook heel leuk om aan anderen cadeau te doen. Zou ik wel willen nabouwen, als je daar geen bezwaar tegen hebt.


Gr.
Hubert
 

mcluma

Actieve deelnemer
25 feb 2011
382
2
Woking, UK
Heel mooi

maar hier in de UK zal die uitlaat nooit worden toegestaan. veel te gevaarlijk voor kleine kinderen. als een kind op de tractor valt kan hij of zij zich erg veel pijn doen.
 

hvdb

Actieve deelnemer
30 jan 2013
223
1
Panningen LB
Hallo Hubert

Als je ze na wil maken daar heb ik geen bezwaar tegen. Als ik een tekening had dan zou ik hem zelf gemaild hebben. Alleen heb ik deze niet.
Heb het een en ander op een ruitjes blok gekribbeld en ben toen begonnen.

Veel succes.
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Mooi gemaakt en een goed oog voor detail. De 2 ringen op de kleine wielen en de 3 ringen op de grote wielen zijn zeer belangrijk voor het perspectief.
 

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Ja leuk spul, je moet een goed oog hebben voor de verhoudingen, in de houtwerkers club waar Ik lid van ben is er een die exceptioneel werk maak, speelgoed voor volwassenen zou Ik zeggen, alles zelf gemaakt en alles kan bewegen, ongelofelijk.

front loader.jpg drilling rig.jpg
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Ziet dr goed uit Hans!

Maare damn Leo, dat ziet er nog mooier uit! Meer fotos, of eventueel een link, van dat lid?
 

hvdb

Actieve deelnemer
30 jan 2013
223
1
Panningen LB
Hallo Leo

Dat ziet er echt helemaal top uit. Maar niet voor mij weggelegd.
Je moet toch enorm veel geduld hebben voor dat gepiel, maar het resultaat is er dan ook.

mvgr hans
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.