elu schaaf

timmerman

Actieve deelnemer
17 mei 2008
32
0
op het werk gebruiken we een oude elu schaaf voor deuren pas schaven alleen zijn de omkeer beitels niet meer te krijgen zegt onze leverancier

weet iemand hier waar ik deze beitels nog wel kan krijgen de maten zijn 80 mm lang en 1.4 mm dik

alvast bedankt
 

timmerman

Actieve deelnemer
17 mei 2008
32
0
het type no weet ik niet een collega van me heeft hem in gebruik maar hij is zeker 40 jaar oud, en hij schaaft super omdat hij lang en zwaar is.

onderdelen voor deze schaaf heb ik niet nodig die hebben we voldoende het ging mij eigenlijk vooral om de schaaf beitels van 1.4mm dik, maar blijkbaar zijn die niet meer te verkrijgen.

we gaan nu waarschijnlijk een beitelas van een nieuwer type elu schaaf erop monteren waar wel beitels voor te verkrijgen zijn
 

Dave

Actieve deelnemer
12 aug 2010
168
0
Ik ben toevallig vandaag bij de plaatselijke slijpservice geweest en stond te kijken wat zij nog allemaal hadden, geef maar de maat aan hen door en je zult mogelijk verrast staan.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.