Nog velen vragen

Dizzy

Nieuw lid
14 apr 2014
7
0
Hallo,
Mijn naam is Stefan en ik ben 23 jaar jong. Werk 60 uur per week in de recycling en ben daarnaast fanatiek voetbal supporter.
Nu heb ik in augustus een eigen huis gekocht. En omdat toen in de topdrukte afleiding zocht om rust te creëeren heb ik zelf een kapstokje gemaakt. Hierbij heb ik de smaak te pakken gekregen. Ik ben nog onervaren maar heb wel genoeg plannen. Oa een zwevend bureau met lades eronder. En complete werkplaats voor in de garage en een inloopkast. Daarbij zal ik nog genoeg hulp en advies nodig hebben en hoop dat ik hier veel kan leren.

Mvg Stefan
 

Dizzy

Nieuw lid
14 apr 2014
7
0
Haha daar moet je je niet veel bij voorstellen was even om afleiding te creëeren die ik toen nodig had. Maar zodra ik weet hoe ik foto's upload dan zal ik een klein verslagje maken.
 

Dizzy

Nieuw lid
14 apr 2014
7
0
Gevonden dit is er van geworden heel simpel, maar toch een paar uurtjes afleiding.
image.jpgimage.jpg
 

WR1944

Oud hout
Dat ziet er leuk uit, zeker voor een eerste project. Heb je de top uit drie lagen MDF gemaakt? Dat geeft een leuk effect zonder dat je met machines hoeft te werken.
Naar mijn gevoel had er aan de onderkant iets meer hout naar beneden aan mogen zitten. Het maakt nu een wat afgekapte indruk.
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Begin ziet er goed uit. Ik sluit me wel aan bij WR. Waar heb je de schapdragers gevonden?
 

jonas1979

Actieve deelnemer
6 apr 2012
73
0
Huizen
Hi Stefan, welkom op t forum...
Ik ben dus heel benieuwd naar het zwevende bureau... Klinkt spannend... Hopelijk zien we foto's tzt...;-)
 

Dizzy

Nieuw lid
14 apr 2014
7
0
Toen had ik nog nooit van een frees gehoord.
daarom drie lagen om toch een "siërrand" te creëeren.
zoals ik zei ik ben onervaren en alles is nieuw voor me.
maar jullie hebben inderdaad een punt.
goed iets om in de toekomst op te letten.

de schapdragers komen gewoon van de praxis en zijn van aluminium

het is ooit de bedoeling om er een "verdieping" op te maken waar dan drie lades in komen
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Welkom. Leuke kapstok. Drie planken boven elkaar is een beetje art deco stijl. De haken zijn dit echter niet. Ik vind het geslaagd.
 

Dizzy

Nieuw lid
14 apr 2014
7
0
Bovenfrees staat inmiddels in bestelling, een makita rp0900k.
Donderdag af te halen.
ik denk dat dit een mooie en kwalitatief goede is om mee te beginnen.
inmiddels ook een handcirkelzaag afkortzaag en een kleine tafelcirkelzaag in de collectie.
(echter tweede hands)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.