HALWEMA stopt

roelp

Actieve deelnemer
25 okt 2013
49
0
Hier ga ik toch wel een paar zaken in't oog houden. Bedankt voor de melding!
 

mcarma

Actieve deelnemer
15 jun 2012
144
0
Kontich
pff, nu dacht ik eindelijk eens een goede winkel gevonden te hebben in het antwerpse die ook nog kortingen geeft, en sluiten ze er al mee. Vond het wel al raar dat ze nooit openwaren op zaterdag, maakte het nogal moeilijk om er langs te gaan. Op hun website stond ook al geruime tijd dat het niet meer online te bestellen was...
 

golddigger

Actieve deelnemer
22 jul 2010
241
0
Volgens mij is de houtindustrie zowiezo geen vetpot. De meubelmakers en dergelijk zie ik overal failliet gaan :(
 

Den Deze

Actieve deelnemer
4 apr 2010
661
0
Keerbergen, België
Ik ben er op 11 november nog geweest. Was laatste dag uitverkoop.
Alles aan inkoopprijs en vanaf 10 stuks nog eens 10% extra korting.
Een hele hoop bits, frezen, zaagblaadjes, etc gekocht.
Normaal dikke 200€ en hen 90€ betaald :)

Alleen heel spijtig, hadden goede prijzen voor Festool.
Heb er onlangs mijn Kapex nog gekocht. Geen idee waar ik ermee naartoe moet in geval van defect.
Andere handelaars zien u niet graag komen met gerief dat je niet bij hen hebt gekocht.
 

Okke

Actieve deelnemer
29 mei 2010
521
15
Geen idee, meeste handelaars zien u niet graag komen met machines die elders werden gekocht.

Mocht er wat mee zijn, contact met Festool opnemen, die verwijzen je door naar een handelaar in de buurt en die moet dan wel meewerken.
Een handelaar hoeft met garantie toch niet meer te doen dan de kapex aannemen en door te sturen naar Festool.
 

woodworkpro

Actieve deelnemer
31 dec 2012
337
0
Een handelaar hoeft met garantie toch niet meer te doen dan de kapex aannemen en door te sturen naar Festool.

Het kost die handelaar toch tijd om de kapex gereed te maken voor verzending en dat terwijl ze er niets aan verdienen,
als dat vaak gaat gebeuren is zo'n handelaar daar echt niet blij mee.
 

mcarma

Actieve deelnemer
15 jun 2012
144
0
Kontich
Wat mij vooral weer verbaasd zijn de prijzen die de veiling halen. Nog 6 dagen te gaan en de meeste dingen staan ondertussen al bijna even hoog als nieuw bij bv een toolnation.
Had gehoopt op paar mooie festool dingen op de kop te kunnen tikken, maar voor de mss 10% korting op nieuw in winkel zie ik weinig voordeel.
 

Okke

Actieve deelnemer
29 mei 2010
521
15
Wat mij vooral weer verbaasd zijn de prijzen die de veiling halen. Nog 6 dagen te gaan en de meeste dingen staan ondertussen al bijna even hoog als nieuw bij bv een toolnation.
Had gehoopt op paar mooie festool dingen op de kop te kunnen tikken, maar voor de mss 10% korting op nieuw in winkel zie ik weinig voordeel.

Dat is vaak inderdaad.
En dan vergeten mensen in hun enthousiasme ook nog eens dat er BTW & opgeld bij komt en je waarschijnlijk nog tig kilometer kan gaan rijden op een dag dat je vrij moet nemen van werk ook nog.
Wat dat betreft zijn die veilingen met vooral gereedschap niet vaak de moeite meer waard.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Het kost die handelaar toch tijd om de kapex gereed te maken voor verzending en dat terwijl ze er niets aan verdienen,
als dat vaak gaat gebeuren is zo'n handelaar daar echt niet blij mee.

Och, het is voor de handelaar ook een cadeautje. Een nieuwe klant er bij die direct kennis kan maken met zijn onderscheidend vermogen t.o.v. de internethandelaar. Persoonlijk contact, service, kennis, hulpvaardigheid.... daar kom je toch zeker weer terug.

jaap
 

Zagenman

Nieuw lid
11 feb 2017
3
0
Ik ga met mijn aangekochte machines bij Goossens-Santens, niet ver van Halwema. Daar helpen ze je graag verder.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.