Gezocht ontmoetingsplek voor makers

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Hallo,

Sinds niet zo heel lang woon ik in de Bollenstreek. Nu vroeg ik me af of er in deze regio (tussen Haarlem en Leiden dus) een algemene werkplaats is / ontmoetingsplek waar creatievelingen elkaar eens in de week of bijvoorbeeld een keer in de maand elkaar treffen om zijn of haar hobby te bespreken; met wat voor een project ze nu bezig zijn, wat ze nog willen maken en of elkaar tips en trucs te geven of om advies te vragen bij andere. Lekker casual en vooral gezellig en leerzaam. En als zoiets nog niet bestaat misschien heeft iemand de behoefte om dit samen op te zetten? Hoeft niet zo zeer alleen houtbewerking te zijn; mag en kan van alles zijn wat voort vloeit uit de mensen handen. Een soort algemene makers meeting place (om in youtube termen te blijven).

Ik hoor het graag,

Groet, René
 

Wim01

Actieve deelnemer
2 mrt 2016
43
11
Leiden
Goed dat deze voorbij komt, had makerspcaeleiden op mijn lijstje staan om te bezoeken, maar was het alweer vergeten.
 

Joop van M

Actieve deelnemer
22 apr 2017
366
32
Geldrop
Goede vraag. Regio Heeze/leende/sterksel ?
:)
Zit in de buurt van de rotonde in Heeze bij de afslagen Leende-strijp, Someren geen houthandelaar? Er is ook een kerk bij de rotonde. Misschien kun je daar eens informeren.


Nu weet ik het weer: Houtloods
 
Laatst bewerkt:

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
625
90
Sterksel
Zit in de buurt van de rotonde in Heeze bij de afslagen Leende-strijp, Someren geen houthandelaar? Er is ook een kerk bij de rotonde. Misschien kun je daar eens informeren.


Nu weet ik het weer: Houtloods

Klopt. Heb daar laatst Douglas hout gehaald voor een pergola en tuinhek. Alles keurig op maat gezaagd.
Leveren super service en een aanrader voor de omgeving. Een plank was 4 meter lang maar voor weinig hebben ze het thuis gebracht.
 

Joop van M

Actieve deelnemer
22 apr 2017
366
32
Geldrop
Klopt. Heb daar laatst Douglas hout gehaald voor een pergola en tuinhek. Alles keurig op maat gezaagd.
Leveren super service en een aanrader voor de omgeving. Een plank was 4 meter lang maar voor weinig hebben ze het thuis gebracht.

Helaas woon ik net buiten het Parel van Brabant, weet niet of ze nog voor weinig willen doen :p
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.