Vaas van Olijfhout

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Tijdens de vernieuwing van onze badkamer moet je wel eens een dagje wachten op b.v. de electriciën.
Dan kan de Killinger weer even ingeschakeld worden.
En zoals meestal heb ik weer een spannend stuk hout gevonden (weer een werkstuk waar geen water in blijft staan).

de afmetingen zijn: 21.5cm hoog.
13,5cm doorsnee.
Afgewerkt met 3 lagen verbeterde deense olie.
P9280336.jpg

P9280333.jpg

P9280335.jpg

En de vissen zijn door het warme weer ook nog steeds actief.
P9280341.jpg
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Een prachtig stuk olijfhout waarvan de vormgeving ook zeer goed.
Het plaatje past compleet in één. Zeker en vast mijn ding.
Ik wil deze exemplaren bewonderen op uw expo op 13 en 14 februari 2016.
Respect wat u doet Rien.
 
P

Pel

Guest
Rien is hij te koop of te ruilen voor stukken wortel olijvenhout?
 

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Rien is hij te koop of te ruilen voor stukken wortel olijvenhout?

Pel,
Ik vind jou reactie erg leuk, maar ik weet denk ik geen bevredigend antwoord voor jou.
Ik ben namelijk een verwoed houtverzamelaar en daardoor heb ik zelf voorlopig nog genoeg Olijfhout.
En wat betreft verkoop, ik heb tot nu toe nog geen afscheid kunnen nemen van mijn werkstukken.
Maar daar gaat door ruimtegebrek in huis een einde aankomen.
Zoals je al eerder hebt kunnen lezen is er hier in Middelbeers elke 2 jaar een expositie voor de plaatselijke kunst 13 en 14 febr 2016 in "Het oude kerkje" te Middelbeers.
Ik heb 2 jaar geleden voor het eerst meegedaan en toen was er al erg veel belangstelling om werk te kopen, maar ik kon er toen nog geen afscheid van nemen.
Maar nu heb ik (noodgedwongen door ruimtegebrek) besloten om op deze expositie voor het eerst werk te gaan verkopen.
Er zijn al aanvragen om werken vooraf te kopen en als ik dat doe dan nog gaan die werken eerst mee naar de expositie.

Vr gr Rien
 
P

Pel

Guest
Oké Rien, maar het blijft desondanks een vaas om verliefd op te worden, en misschien kom ik naar wel naar de expositie in Middelbeers?

Groet Pel.
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Een prachtige vaas Rien, hier gaat mijn hart sneller van kloppen! Dit is voor mij waarlijk DE essentie van houtdraaien....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.