Draaihout gezocht

Tijs

Nieuw lid
6 jan 2013
13
0
Hoi, heb sinds kort een hout draaibank en ben nu op zoek na mooi draaihout in de buurt van Arnhem. Kan iemand mij hieraan helpen? Groetjes Tijs
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.225
647
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Heel mooi hout vind je bij de Arnhemse Fijnhouthandel. Maar je betaalt wel de hoofdprijs.
Dikke stukken, takken en stammen vind je het gemakkelijkst als brandhout, of bij een kennis die bomen zaagt.

Wat zoek je ongeveer? Klein, groot, inlands of niet?
 

Tijs

Nieuw lid
6 jan 2013
13
0
Alles , maar op zoek naar stammetjes voornamelijk. T beste zou een hovenier in de buurt zijn waar ik iets mee kan regelen.
 

HBhout

Actieve deelnemer
17 aug 2015
268
0
capelle
Alles , maar op zoek naar stammetjes voornamelijk. T beste zou een hovenier in de buurt zijn waar ik iets mee kan regelen.

Ik zou zeggen gewoon naar een aantal hoveniers toe fietsen en lief vragen of je stammetjes mee kan krijgen. Als je zegt dat het hobbymatig is hebben ze er vaak geen problemen mee. Ik heb tot nu toe nog geen nee te horen gekregen.
en nee heb je, ja kun je krijgen ;)
 

Joop van M

Actieve deelnemer
22 apr 2017
366
32
Geldrop
Kijk anders even op Marktplein, daar hebben onze leden soms hout in de aanbieding of ze geven het weg. Dit even los van of het goed draaihout is.
 

COBRA 454

Nieuw lid
4 dec 2011
20
0
Hoi, heb sinds kort een hout draaibank en ben nu op zoek na mooi draaihout in de buurt van Arnhem. Kan iemand mij hieraan helpen? Groetjes Tijs

Heb een hele stapel liggen. diverse soorten en maten. In de Betuwe niet ver van Arnhem. En helemaal GRATIS. Stuur maar een pb.
Groet Anton.20190527_104906.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.