Kick stelt zich voor

Kick

Nieuw lid
8 jun 2015
3
0
Onlangs ben ik na 29 jaar werken voor een grote bank door een reorganisatie op straat gezet. Ik werkte daar al jaren in de IT en zo'n twee jaar geleden kwam ik er achter dat ik mijn buik eigenlijk helemaal vol had van de IT en grote lompe, onpersoonlijke bedrijven. Het ontslag kwam hard aan maar eigenlijk ben ik er achteraf erg blij mee.

Omdat ik gelukkig recht heb op een goed sociaal plan en regeling kan ik nu eindelijk doen wat ik al een hele tijd wil; opleiding meubelmaken! De opleiding (het eerste jaar) wordt geheel vergoed en het start in september.

Ik hoop hier veel te leren, te lezen en te zien wat jullie zoal maken!

Ik ben redelijk handig en na de verbouwing van een oude boerderij wonen wij nu op het water en ben ik bezig een ponton in te timmeren. Ik heb écht geleerd dat goed gereedschap het halve werk is en ik kan na jarenlang met veel plezier gebruikt te hebben, lezen en schrijven met mijn Festo geleidezaag, Bosch zaagtafel, DeWalt afkortmachine en Milwaukee accu gereedschap.

Afijn, ik ga gauw verder lezen hier!!
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum Kick!

Er zijn hier vele ICT-ers die meubelmaken/houtbewerken als afleidende hobby of nieuwe levenskeuze hebben, je bent in goed gezelschap dus!


Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.