Brandstempels laten maken

den317

Actieve deelnemer
28 jun 2013
34
0
Waar kan ik goedkoop een brand-stempel laten maken?
Met handvat zodat ik het zelf heet kan maken met een brander.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Binnen Radius, de Nederlandse Vereniging van Houtdraaiers, hebben we iemand die dit soort stempels maakt. Zowel verwarmen met een brander als elektrisch verwarmen.
CASA PLATA Ad Zoon, Koestraat 28, 2871 DR Schoonhoven 0182-320088, 06-48322559, ad@zoon.nl
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Wilco,
Maak jij ook (nog) stempels?
Ik wil er eigenlijk ook eentje, maar moet eerst nog iets bedenken wat er op kan.

Mathieu
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Ik had een gestileerde adelaar voor ogen, een afbeelding afgeleid van een glasraam met een adelaar dat mijn vader zichzelf cadeau heeft mogen doen bij zijn 25 jarig jubileum als leerkracht (lang geleden). Maar dit moet eerst nog uitgewerkt worden. Hiervoor wil ik beroep doen op de tekenkunsten van mijn neefjes. Maar dit kan nog even duren. Je hoort er nog van.
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
@woodworker : Maak je deze nu zelf ? Tof !!

Mijn stempels komen allemaal bij Grafeertechniek Van Dijk weg. Momenteel al 4 stempels laten maken en allemaal doen ze het perfect.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.