online kopen

Dieter1

Nieuw lid
28 nov 2012
2
0
Iemand ervaring met het kopen van hout via het internet. Wat zijn de meningen?Is dit goedkoper, heb je kwaliteit?
 

bjorn

Post veel
14 aug 2009
754
3
Twente
Geen idee, nooit gedaan, maar wel veel hout gekocht bij de bouwmaterialenhandel. Bij afhalen laat je de rotzooi liggen, laat je het bezorgen dan heb je het erbij tussen zitten. Zou je daar dan bij zo'n internetverkoper melding van maken dan zeggen ze dat er zoveel % bij tussen mag zitten denk ik.

Nou zit er wel een houthandel in Zwolle waarbij ik het wel aan zou durven;)
 

Bram Sibma

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
234
0
Ik heb een bestelling fineer en massief hout bij designholz.com gedaan. dat is mij goed bevallen en zeer concurrende prijzen in verhouding met nederlandse houthandels.
 
Laatst bewerkt:

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
@dieter1: ik koop (en verkoop)nogal wat hout en fineer ........:eek:.... Het meerendeel koop ik het liefst "live" , Daar haal ik toch het meeste plezier uit. Lekker rondstruinen tussen de balken en planken, al die verschillende geuren die je tegemoet komen....heerlijk !!! Heel soms bestel ik wel eens wat online maar dat is eigenlijk alleen fineer. Designholz heeft een mooi aanbod aan fineer liggen met goede prijzen.

Online houtkopen is zeker een mogelijkheid maar je moet dan wel vertrouwen hebben in de aanbieder. Uit eigen ervaring weet ik dat het lastig is om voor iemand anders hout te selecteren. Meestal zorg ik dat ik iemand de stukken toestuur die ik ook zelf zou willen hebben.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.