scheppach tfe 30

arvidiem

Nieuw lid
22 mei 2015
3
0
Hallo allemaal,
Ik ben sinds gisteren in het bezit van een scheppach hm2 combi, inclusief vele aanbouw delen. Nu is mijn vraag hoe ik de aandrijfriem van de tfe 30 frees moet monteren aan de motor van de hm2? Misschien dat een van jullie mij kan helpen, heb inmiddels wel gezien dat er op dit forum een hoop kennis aanwezig is.
Alvast bedankt.
Mvg, robert
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Kort gezegd moet je een 90 graden hoek maken door de riem over de wieltjes in het aanbouwdelen testen draaien. Dan over de bus die je in de hm2 schroeft. Heb je die losse bus voor in de machine er wel bij?
 

arvidiem

Nieuw lid
22 mei 2015
3
0
Dank je voor de reactie. Ik was vanmiddag zelf eens aan het puzzelen geweest en ben er inderdaad achter gekomen dat het zo moest.
Zoals gezegd eergisteren een hm2 combi gekocht met een aantal aanbouw delen inclusief een doos met losse onderdelen, zal nog wel even moeten uitzoeken waar al die onderdelen bij horen.
Voor nu on ieder geval heel erg bedankt,
Mvg, robert
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.