uitprinten item

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Grote Baas Jaap ,
Is er een manier om een heel onderwerp uit te printen neem als voorbeeld Meubelmakerskistje II ?
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
@ rendew, niet dat ik zo weet. Je kunt wel een print screen maken, of je de schermafdruk saven als plaatje. Die plaatjes zou je weer in b.v. word aan elkaar kunnen knopen. Of wil je het als behang geprint hebben??
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Geloof dat je het niet begrepen John wat ik bedoel is gewoon de teksten reacties van de de leden bedoel dus niet het uit printen van een tekening
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
@Rendew, even een edit, ik was wat te snel. Als je een draadje opent, verschijnt er in de grijze balk direct boven de postings een aantal opties, waaronder "onderwerp gereedschap". Daarin vind je de optie "toon afdrukvoorbeeld". Kun je daar wat mee?

jaap
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Yep het gehele onderwerp heb ik inmiddels al gedaan volgens de methode van jaap en vervolgens kan je dan onderaan aan klikken van :toon 40 artikelen op een pagina .

Je print dan alleen de tekst uit geen plaatjes
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.