Tweedehands frees

jmachiels

Actieve deelnemer
1 jul 2014
54
0
hallo,

Ik denk erover na om een tweedehands frees te kopen, nu staat er een op marktplaats, een makita 3620 met 860 watt inclusief 16 freesjes. De verkoper wil er €90 voor hebben. Is dat een redelijk bedrag of raden jullie af om er een tweedehands te kopen? Ik heb een beperkt budget.
 
Laatst bewerkt:

roald

Actieve deelnemer
29 feb 2012
492
0
Onafhankelijk van het type: let op dat je er de aanslag en afzuigadapter bij krijgt. Anders ben je alsnog duur uit als je die er los bij wil kopen.
Deze heeft een 6mm spantang (voor 8mm zijn meer freesbits te krijgen), verder wel compleet lijkt het. Een andere spantang kost je de kop niet.
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Ik heb deze machine ook staan, maar ben er niet tevreden van. Is van mijn vader, maar eigenlijk beperkt. Geen toerentalregeling waardoor de machine eigenlijk te snel draait voor grotere diameters. Bovendien zit er behoorlijk speling op de geleiders van mijn machine.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.