Tuinset - steigerhout

August

Actieve deelnemer
22 apr 2009
134
0
Vorig jaar hebben mijn vriendin en ik ons eerste huis gekocht. Gedurende het jaar al voorzichtig aan begonnen met slopen/klussen. Deze zomer hopen wij een paar grote klussen beet te pakken. Uiteraard heb je dan wel een plek nodig in de tuin om bij te komen met een lekkere rose of een koud pilsje.

Bij deze mijn allereerste creatie:

Attached files
 
A

Anonymous

Guest
Als je van plan bent een complete aan te schaffen. Zoek dan niet verder dan hier, dat bespaart allemaal zoekwerk.
Als u uw zoekwerk op deze site had gedaan, dan had u kunnen lezen dat hier meer interesse is om zelf tuinmeubelen te maken. Het is ook wel heel goedkoop om zo even reklame voor je eigen winkel te maken, zonder verder een serieuze bijdrage aan het forum te schrijven.

uw beheerder
 

August

Actieve deelnemer
22 apr 2009
134
0
Ik moest 3 keer lezen om te snappen wat er nu was gebeurd.. In ieder geval goed dat dit soort onnozele reclame direct wordt verwijderd.

Goed werk!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.