Domino machine uitgelegd door de productmanager zelf

wijn

Nieuw lid
11 feb 2016
20
12
Arnhem
studiowijn.nl
In deze video vertelt de productmanager van het eerste uur alles over de Domino, de productontwikkeling en een paar slimme tips. Geen marketingvideo maar gewoon op z'n eigen kanaal. Kwam m nog niet tegen op dit forum.
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.126
117
Omgeving Amersfoort
hey geinig, ik ga hem even checken.

ik heb zelf ook nog een aantal PDF,'s, ik zal die ff uploaden hierzo
 

Bijlagen

  • DF500 Frameverbindingen.pdf
    703,2 KB · Weergaven: 27
  • Domino DF500 Supplemental manual.pdf
    2,7 MB · Weergaven: 10
  • DF500 Ronde profielverbindingen.pdf
    537,1 KB · Weergaven: 11
  • DF500 Raamverbindingen.pdf
    677,8 KB · Weergaven: 8
  • DF500 Plaatverbinding stomp.pdf
    721,8 KB · Weergaven: 7
  • DF500 Plaatverbinding met verstek.pdf
    593,4 KB · Weergaven: 10
  • DF500 Manual.pdf
    1,9 MB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
3.652
1.280
Enschede, Twente
Ik heb ook nog twee bijdragen: de onoffiële Supplemental Manual (die wel door Festool in de VS gepromoot is, ooit), plus de gebruiksaanwijzing van de Domiplate.
 

Bijlagen

  • Unreleased-Domino.pdf
    2,1 MB · Weergaven: 19
  • Domino_Plate_Instructions.pdf
    699,4 KB · Weergaven: 13
  • Leuk
Waarderingen: MaartenS

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
2.040
696
Heel tof om te zien inderdaad. Geweldige evolutie, die laatste variant. Alle voordelen van de 700 nu ook bij de 500, en dan nog een keer snoerloos op de koop toe. Die handgreep ligt mij persoonlijk véél beter dan de ergonomie van de oude 500.
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.126
117
Omgeving Amersfoort
Heel tof om te zien inderdaad. Geweldige evolutie, die laatste variant. Alle voordelen van de 700 nu ook bij de 500, en dan nog een keer snoerloos op de koop toe. Die handgreep ligt mij persoonlijk véél beter dan de ergonomie van de oude 500.
je bedoelt de XL handgreep op de accu variant van de 500?

die kan je voor de oude domino ook gewoon printen, misschien ga ik dat wel eens doen voor de leut, ik heb normaal alleen PLA maar ik wil eens met PETG printen ter vergelijk, leuk om die eens te doen.

Ik vind die originele grip van de DF500 niet bezwaarlijk maar de XLgreep is bij die machine zeker handiger door het hogere gewicht van die machine.

ALlicht is de XLgreep op de Df500 met zo'n domiplate een hele toffe combi (y)

1780999557900.png
 
Laatst bewerkt:

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.126
117
Omgeving Amersfoort
Heb je toevallig ook de link naar de printfile die op je foto staat?
Jazekers!


tipje...als je ooit eens denkt...hey zou iemand "X" al eens geprint hebben, dan kun je of rondzoeken op Printables of Thingiverse, Yeggi of Makerworld (dat is van Bambu) maar met google kun je ook snel iets vinden als je het trefwoord "STL" er achter zet.

Een STL-file is het bestandje waar ale printgegevens in staan voor je printer.

zoek je konijnenoren om te printen? " Google op "rabbit ears STL" Klik voor de resultaten.
 
  • Leuk
Waarderingen: avos

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
2.040
696
je bedoelt de XL handgreep op de accu variant van de 500?
Inderdaad. Bij jouw voorbeeld lijkt me het handvat vooral iets te hoog te staan. Door de kabelaansluiting kan die onmogelijk ideaal zijn, maar ik zou toch eerder een alternatief zoeken/ontwerpen dat het handvat nog 3-4 cm lager brengt. Lijkt me qua gebruik stukken beter.
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.126
117
Omgeving Amersfoort
Inderdaad. Bij jouw voorbeeld lijkt me het handvat vooral iets te hoog te staan. Door de kabelaansluiting kan die onmogelijk ideaal zijn, maar ik zou toch eerder een alternatief zoeken/ontwerpen dat het handvat nog 3-4 cm lager brengt. Lijkt me qua gebruik stukken beter.
ik heb er ook nog niet in detail naar gekeken hoor moet ik bekennen en ik zie ook niet zo 1,2,3 wat je bedoelt wat de kabelaansluiting hier in de weg zou zitten.

een lager handvat zie ik inderdaad ook wel het voordeel in, stuk dichter bij de machine.

zal eens zoeken of er nog een andere is.
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
2.040
696
Dat je door de kabelaansluiting het handvat nooit zo ideaal gaat kunnen plaatsen als bij de 18V machine:

zefr.png
 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenS

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.