PDA

Bekijk Volledige Versie : Leve de zon! Vergeet de gutsen en de beitels....

Geert
26-11-09, 13:27
Deze italianen maken mooie dingen met : hout ,de zon en een goed vergrootglas...
Zeker kijken naar het filmpje onderaan de pagina.
Kreeg er meteen zin in,maar de zon laat het een beetje afweten in den Belgique...toch maar verhuizen?

http://en.artistidelsole.com/sunlight_technique.html

Groeten,

Geert

jpandriesse
26-11-09, 13:37
Nou dat zal vast alleen zijn om het materiaal zwart te maken, maar los daar van vind ik het een uitstekend idee om richting het zonnige zuiden te emigreren 8-)

*kijkt naar buiten* :cry:

rickkoorman
27-11-09, 18:10
ik voel een uitje aankomen met het hele forum in de bus naar italie!!!!

rick

is het overigens geen leuk idee om misschien een dag te organiseren voor de forumleden??

Wilco Flier
27-11-09, 18:22
Dat moet wel een zeer sterke lens zijn, met daarbij een erg felle zon. Het hout begint ter plekke te branden. Ik heb vroeger eens geprobeerd om met een relatief sterke lens papier in brand te steken, dat duurde best even. Maar verhuizen of dr speciaal voor heen gaan, ik peins er niet over. Ik ben meer een kouwe kikker dan heetgebakerd. Ga liever naar Noorwegen. ;)

Rick, ik heb daar ook al vaak over nagedacht, en heb ook al eens tussen de posting door gevraagd wanneer de eerste meeting was. Tis een mooi idee en vast ook wel uit te voeren.

jpandriesse
27-11-09, 20:49
Als er iemand centraal landelijk bereid is om zijn/haar werkplaats beschikbaar te stellen voor een dagje om wat ideeŽn/technieken uit te wisselen, onder het genot van een kop koffie, lijkt mij dat ook reuze interessant. :)

ArtHarg
27-11-09, 21:43
Lijkt mij ook een leuk idee!

Arthur

nan23
13-12-09, 19:45
Als er iemand centraal landelijk bereid is om zijn/haar werkplaats beschikbaar te stellen voor een dagje om wat ideeŽn/technieken uit te wisselen, onder het genot van een kop koffie, lijkt mij dat ook reuze interessant. :)

ik doe mee! :mrgreen:

jan pranger
14-12-09, 09:32
Forumleden.
Het is wellicht goed de discussie/"aanmeldingen"/suggesties voor plaatsen inzake een forumdag te houden onder het reeds bestaande hoofdstuk "forumdag". Anders smelt de forumsneeuw weg onder de Italiaanse zon.
Groeten uit Lemmer.
http://www.arstorno.nl