veilingen

gompy58

Actieve deelnemer
15 jan 2013
315
1
Ik zit net op www.bva-auctions.com wat rond te kijken. Mocht er nog iemand op zoek zijn naar wat leuk spul voor zijn werkplaats...

Er komt een mooie lading lijmtangen voorbij waar eigenlijk maar weinig op geboden is. Ook makita spul en andere leuk spul. Leuke vlakbank op 220v etc..

Afhankelijk waar je woont kan het best zinvol zijn er even een kijkje te nemen als je nog wat zoekt. Denk wel even aan het opgeld...
 

Davee

Actieve deelnemer
1 dec 2011
142
0
Brabant
Mocht je willen bieden zou ik sowieso wachten tot het laatste moment. De prijzen schieten (vaak) dan heel erg omhoog...
Hou de prijs op internet ook in de gaten, veel bieders kunnen de btw aftrekken dus ze kunnen hoger bieden. Een particulier betaald dus de volle mep!
Maar er staan soms inderdaad leuke dingen op. Zo ook op troostwijk!
 

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Ik heb er vorig jaar een electromotor gekocht voor €28 inclusief kosten. Kreng woog 24kg maar heb hem kunnen laten leveren bij een vriend :)

Hou vooral altijd rekening met de veilingkosten, die gelukkig wel netjes worden aangegeven bij het bieden...
 

Okke

Actieve deelnemer
29 mei 2010
521
15
Ik moest wel lachen om dit artikel:
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/9872/3766717
45 euro voor een oud model sys1 systainer.
Als je daar nog BTW en opgeld bovenop telt zit je op 63 euro en dan mag je het nog op gaan halen in Roosendaal op een doordeweekse dag.
Compleet geflipt daaro. Of naja, niet bij BVA, maar die lui die er blind op bieden.
 

Rudolf

Actieve deelnemer
28 jun 2010
262
0
Ja, hier ben ik het ook helemaal mee eens. Sommige mensen bieden gewoon veel te veel. Zo werden er enkele kettingtakels aangeboden. Het winnende bod was aardig hoger dan wat een vergelijkbare nieuwe takel zou kosten.
Nogal vreemd zoiets, deze mensen bieden echt zomaar wat en hebben waarschijnlijk geen idee van de nieuwprijs van de desbetreffende kavel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.