Voorstellen

Peter_

Nieuw lid
24 jan 2014
5
0
33
Ik had me een paar dagen geleden aangemeld op dit forum maar me nog niet voorgesteld.
Ik heet Peter en ben 23 jaar. Werk op het moment nog in een slachterij maar hoop dit jaar weer met een opleiding te kunnen beginnen.
Mijn hobby's zijn: zeilen, met hout werken, en ik heb een oldtimer waar ik regelmatig aan werk (en soms ook nog mee rij).

Ik had me aangemeld hier om meer informatie te krijgen over hout bewerking. Ik heb 2 weken terug me eerste dressoir gemaakt voor in de keuken (foto ervan staat onder aan) En die is best goed gelukt voor een eerste zelf gemaakte kast maar ik zoek nog een paar tips voor de volgende kast in de woonkamer waar ik binnenkort mee hoop te beginnen.

Het dressoir wat in de keuken staat in 2 meter lang, 90 cm hoog en 60 cm diep. Er zitten 2 verstelbare planken in. De bovenkant is afgewerkt met gelakt hardhout. De kast zelf bestaat uit een vuren onderkant met tussenschotten van 18 mm mdf. De deuren zijn gemaakt van vuren latten (44x18 mm) met een plaat mdf aan de achterkant en een sier plint.

Ps: het is een telefoonfoto dus niet al te beste kwaliteit.

attachment.php
 

Bijlagen

  • 1545168_10201707214230533_1885715624_n.jpg
    1545168_10201707214230533_1885715624_n.jpg
    50 KB · Weergaven: 102
A

Athanor

Guest
Welkom Peter! Leuk dat je gelijk met een werkstuk komt!

Geef nog maar eens aan op welke punten je graag tips wilt hebben.


Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.