mijn groot poppenhuis

robduke

Nieuw lid
1 jan 2014
14
0
utrecht nl
ik kan wel zeggen dit was mijn trots dit poppenhuis heb ik gemaakt na mijn ontslag met een deprie
je zit je zelf in de weg en je gaat wat maken
ik ben timmerman geweest en een eigen huis bouwen is er niet van gekomen dan maar een poppenhuis 1:12
maar dan een echt huis waar een poppen gezin in kan wonen 3 verdiepingen met een zolder kopleet met
hanenbalken en dakdragers verder in elke kamer vier echte schuiframen met echt glas
begane grond eiken visgraat parket met band en bies in elke kamer in de keuken tegels en een aanrecht met
kastjes ,in de gang lambrizering met plinten en elke kamer had een deur en in de wanden en plavon
was electra verwerkt voor verlichting in de hal was een wenteltrap tot boven in de koepel/zolder
bekijkt de foto maar je ontdekt steeds meer
het huis was 60 x 60 x 90 lbh open 120 x 30 x 90 lbh hij staat op een voetstuk met draaiplatoo
ik heb hem verkocht /eigenlijk weggegeven

gr robduke



poppenhuis15.jpgpoppenhuis17.jpgpoppenhuis 6.jpgpoppenhuis11.jpgpoppenhuis19.jpg
 

Arnoud Delporte

Actieve deelnemer
29 sep 2013
50
0
Als mijn dochter dit ooit te zien krijgt heb ik een probleem! Maar als ik ooit werkloos word weet ik wel meteen waar ik inspiratie moet zoeken. Niet eens zozeer om het poppenhuis zelf, maar vooral de manier waarop je jezelf bij de haren uit het moeras hebt getrokken. Sterk werk!
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Geweldig mooi gemaakt met oog voor detail. Daar zijn vast heel wat uren ingegaan.
Bijna te mooi om kinderen mee te laten spelen.
 

robduke

Nieuw lid
1 jan 2014
14
0
utrecht nl
ik heb er een jaar aan gewerkt mijn energie in gestoken en hij is naar een dame met een zelfde achter grond gegaan
een poppenhuis als deze is niet voor een kind ,echt voor een vrouw die een hobby heeft om dat huis aan tekleden
met huisraad 1:12
maar bedankt voor de reactie
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.