Ladekastje (kersen)

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Bijgaand even een impressie van de huidige stand van zaken...
Dit moet dus uiteindelijk een kastje worden met 8 laden om bladmuziek in op te bergen. De ombouw is grotendeels klaar en het hout voor de frontjes ligt 'gereserveerd' zodat ik er niet - zoals me al eens is gebeurd - aan kom om er wat anders van te maken.

Nou even een vraagje: kersenhout verkleurd normaal gesproken redelijk vlot, tenminste als ik afga op meubeltjes welke we in het verleden (kant en klaar) hebben gekocht. Om de kleur van de nieuwe aanwinst hier een beetje op aan te laten sluiten zou ik dit graag gelijk een stukje donkerder maken; hebben jullie enig idee wat ik daarvoor het beste kan gebruiken? Ldnkst.jpg
 

Theo74

Actieve deelnemer
Ziet er primat uit! Je kunt een speciale kleuring kopen. Dit is een beits dus wel goed oppassen dat je het gelijk opbrengt anders krijg je kleurverschil. Ik heb in het verleden bij Baptist kleuringen besteld waar ik prima ervaring mee heb. Weet je al wat erna op gaat smeren?
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Om de kleur van de nieuwe aanwinst hier een beetje op aan te laten sluiten zou ik dit graag gelijk een stukje donkerder maken; hebben jullie enig idee wat ik daarvoor het beste kan gebruiken?
Zonlicht. Je zal er misschien even op moeten wachten :) Maar als de zon eenmaal een beetje doorbreekt: even in direct zonlicht zetten (niet achter glas) en het verkleurt zó.
 

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Bedankt voor jullie feedback; ik denk dat ik eens een paar proefstukjes ga maken met jullie suggesties; alleen het zonlicht laat hier in het noorden nog een beetje op zich wachten :-(((
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.