Ook ik stel me maar even voor

Goedemiddag allen,

Ik he me een paar dagen geleden geregistreerd maar nog niet de tijd gehad/genomen om me netjes voor te stellen.

Mijn naam is Patrick, ben 37 en woon samen met mijn vrouw in Bergen op Zoom.
Ben werkzaam als chauffeur van een trekker met oplegger en vervoer eigenlijk alles wat over de weg vervoerd kan worden.
Ook heb ik buiten de gemiddeld 55 á 60 uur in de week op de bok zit een eigen bedrijfje met als hoofdbezigheid zelf verse koffie branden en leveren onderhoudsproducten/onderdelen (en repareren) van de machines van en voor mijn klanten.

In de zomermaanden mag ik ook graag mezelf bezig houden met de rookoven en bbq en draai ik ook geregeld mijn eigen droge worsten, dus vervelen doe ik me niet zo snel eigenlijk.

Op dit moment ben ik bezig met een grote verbouwing boven waarbij eigenlijk alleen het dak en de buitenmuren zijn blijven staan.
Als het grootste deel van de verbouwing af is ga ik me eens flink bezig houden met houtbewerken want mijn vrouw wil wat mooie opbergmogelijkheden voor aan de muur en in de kast en ik wil die van mooi hout en niet van dat Ikea geneuzel.

Door mijn werk als chauffeur kom ik met grote regelmaat bij diverse houthandels en importeurs net als bij diverse meubelmakerijen/interieurbouwers en aangezien mijn interesse/bewondering voor mooi hout er altijd a is geweest heb ik besloten om die dingen zelf te gaan maken en ook heb ik nog wat ideetjes om een aantal dingen te maken die gebruikt kunnen worden bij de bereiding van bepaalde zetmethodes van koffie.

Ondertussen heb ik al een paar mooie stukken hout gekocht en gekregen (gestoomd Amerikaans noten) waar ik snel maar eens wat moois mee wil gaan maken.
 

Bijlagen

  • foto 1.jpg
    foto 1.jpg
    40,3 KB · Weergaven: 195
  • foto 4.jpg
    foto 4.jpg
    43,7 KB · Weergaven: 195
  • foto 2.jpg
    foto 2.jpg
    52,2 KB · Weergaven: 194
Laatst bewerkt:
A

Athanor

Guest
Welkom hier op het forum!

Dat hout ziet er al veelbelovend uit, ik hoop dat we wat moois van je gaan zien!


Fons
 
Bedankt voor het warme welkom, en inderdaad rickkoorman, dat zijn voor mij ook magische woorden ja, wel in een andere volgorde van belangrijkheid (voor het geval dat er al een volgorde in kan zitten)

En wat het gaat worden,... tsja,... mijn vrouw zou graag zien dat er van die open kubussen voor aan de muur van gemaakt worden, ikzelf denk dan zelf meer aan 2 nachtkastjes ofzo.

1 ding is zeker,... ik wil wel iets maken met die planken waar ik open en/of dichte zwaluwstaartverbindingen kan gebruiken, ik weet niet hoe het komt maar ik vindt dat een super mooie manier van hout verbinden (zei de leek)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.