pdf uploaden, hoe?

LMM

Actieve deelnemer
16 jul 2012
270
1
Groningen
Uhm via het bijlage knopje (die met de paperclip) in de geavanceerde reactie denk ik (heb het nooit zelf geprobeerd) in het scherm wat dan opent zit rechtboven een knopje "voeg bestanden toe" daarna klik je op "browse" en zoek je het bestand op he hardeschijf op en voeg je het toe.
 

borre

Actieve deelnemer
14 jun 2008
538
63
munstergeleen (Lb)
Hoe groot is het bestand ? De maximale upload grootte is ooit wel eens verhoogd, maar wat nu het maximum is weet ik niet precies. Als het bestand te groot is krijg je daar volgens mij geen melding van, maar werkt het gewoon niet. Misschien kan Jaap of een andere moderator hierover nog iets zinnigs kwijt.

Gr Ed
 

Zweihaak

Post veel
29 jul 2010
1.381
2
Groningen
Uhm via het bijlage knopje (die met de paperclip) in de geavanceerde reactie denk ik (heb het nooit zelf geprobeerd) in het scherm wat dan opent zit rechtboven een knopje "voeg bestanden toe" daarna klik je op "browse" en zoek je het bestand op he hardeschijf op en voeg je het toe.

Daarna moet je nog klikken op; upload bestanden, en dan gebeurt er niets.

Maar ik zie nergens een paperclip :(

upload forum.jpg
 
Laatst bewerkt:

Zweihaak

Post veel
29 jul 2010
1.381
2
Groningen
Ligt idd aan de grote, heb nu idd op de image link geklikt.

Vanwege werk ben ik gewent om HiRes pdf's te maken, was even vergeten die instellingen te wijzigen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.