Gezocht: bezoeker afgelopen zaterdag massave met schaakbord boek

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik weet niet hoe u heet maar ik weet wel waar u stevig interesse in had.
Daarvan weet ik er nog 1 voor niet al te veel, neem even contact met mij op !
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Kun je me dat dan ook vertellen want ik denk dat hij dit nog niet gelezen heeft, anders had hij wel gereageerd (denk ik)
 

Guus'56

Actieve deelnemer
9 jan 2012
63
0
Apeldoorn
Ha, Ik lees dat dit over mij gaat! Ik kom zaterdag weer bij Rick. Ik hoor van hem graag wat er loos is......
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Hallo Guus, dan kom je niet veel verder hoor :D
Je vroeg mij ergens om zaterdag, daar had je interesse in :p

Ik stuur je een PB
 

Guus'56

Actieve deelnemer
9 jan 2012
63
0
Apeldoorn
Ja, prima. Hartstikke bedankt voor de moeite. Ik heb ook al geantwoord! Fijn dat je er nog aan dacht
!!
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Oh dat mag, een beetje reuring kan nooit geen kwaad :D
Ik zocht contact met guus omdat ik wist dat hij zoekende was naar iets, dat wilde in niet publiekelijk posten omdat de kans dan zou bestaan een ander misschien onder Guus zijn duiven zou schieten

Zover ik van Guus heb vernomen krijgt dit een positief vervolg, maar dat zal hij vast zelf wel posten als het zo ver is
 

Guus'56

Actieve deelnemer
9 jan 2012
63
0
Apeldoorn
Bedankt Toxiq!! Zodra de 'geheimzinnige transactie' is gelukt, zal ik het idd hier posten! Nog even geduld........Volgende week hopelijk meer nieuws............Welterusten allemaal!!
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Toxiq heeft het al verraden .............onder zijn duiven schieten...............posten als het zover is.......... het zijn dus postduiven met geheime berichten, die vanuit Zwolle worden gelost. Ben benieuwd naar de tijden.
vr.gr. Jan Pranger.
www.arstorno.nl
 

Guus'56

Actieve deelnemer
9 jan 2012
63
0
Apeldoorn
Taaadaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

DSC03590.jpg

Het ging om een tip, die ik kreeg van Toxiq: Een Scheppach Deco Flex figuurzaagmachine op Marktplaats voor heel weinig!!! Daar was ik al lang naar op zoek voor het maken van schaakstukken. Gelijk gereageerd en vanochtend er naar toe: uitgeprobeerd en gekocht. Echt z.g.a.n.!! Er zit ook een flexibele aandrijving aan, voor al je Dremel-Tools. Gelijk maar even m'n laatste beeldje afgewerkt met het schuurtolletje. Gaat fantastisch. Zie ook de foto. Toxiq nogmaals bedankt!!

P.S. mijn vorige Dremel figuurzaagmachine is nu te koop. Geschikt voor max 2 cm. Zie forumrubriek 'te koop'.
 
Laatst bewerkt:

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Hey guus, geweldig !
die losse aandrijving heb ik niet eens (jaloersssss :D)

Daar ga je heel veel plezier van hebben
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.