Lamello (Minilo) Top

FoRMaTC

Actieve deelnemer
21 jun 2011
187
5
Purmerend
Hoi Hoi,

Is er iemand die me wat meer kan vertellen over de Lamello Minilo Top en de Lamello Top?
Wat is het verschil tussen deze twee machines? Hoe zit het met de afzuiging?

Ik wil een lamello machine gaan kopen en twijfel tussen bovenstaande aparaten en een nieuwe Ferm.
Nu maak ik niet heel veel meubeltjes maar ik wil wel graag precies werken

Gr,

Bjorn
 

gandel69

Actieve deelnemer
6 apr 2008
403
10
Diepenveen
www.kekkek.nl
De genoemde types ken ik niet,
De Ferm wel, en die viel mij tegen. De gleufjes waren nooit precies (waarschijnlijk omdat de machine met te grote toleranties was gemaakt), waardoor de lamello er een beetje losjes in zaten. Nu heb ik al een aantal jaren de Bosch frees, en die werkt perfect.
 

nol

Actieve deelnemer
2 jan 2009
163
6
Hoi Bjorn,
Ik heb in het verleden ook een ferm gehad met als resultaat dat het vaak net niet helemaal klopte. Hierna op marktplaats een echte lamello gekocht voor 50 euro. Was wel ééerg oud, had nog een zwarte behuizing. Maar ik was verrast door het verschil, alles paste precies. Mijn advies kijk voor een 2e hands kwaliteit product hier ben je beter mee.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Lamello heeft zoveel modellen van machines die uiteindelijk allemaal hetzelfde doen dat ik geloof dat ze er zelf niet meer aan uit kunnen. In dit geval is het verschil misschien gewoon een speciale editie met een andere naam. Voor de rest beter aan de verkopers vragen naar de gegevens die er op staan.

Bij de minilo zie ik wel geen prijs?
 

FoRMaTC

Actieve deelnemer
21 jun 2011
187
5
Purmerend
Verkooers zijn opeens niet meer thuis, de minilo is opeens verkocht zonder dat de verkooer mij een tegenbod liet doen. Stond op MP voor 75€
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.