Zuidholland erbij

tikra

Actieve deelnemer
11 jan 2014
25
0
Hallo allemaal,

net als bij andere foren neem ik aan dat voorstellen gewenst is. Ik heb na jaren niet met hout te hebben gewerkt toch een Scheppach HM 2 kombi maschine (met heel veel toebehoren) gekocht.
Op dit moment ben ik bezig om een buitenkeuken te bouwen. Hiervoor gebruik ik afvalhout.

gr.Helge
 
Laatst bewerkt:

tikra

Actieve deelnemer
11 jan 2014
25
0
even voorstellen

Hoi, wij komen uit Zuid-Holland het mooie Hellevoetsluis.
 

tikra

Actieve deelnemer
11 jan 2014
25
0
Leuk, zo veel houtbewerkers uit de buurt .... daar moeten wij een keer de pizza oven voor aansteken ....
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Helge
Welkom,hoor ik daar pizza :eek: Barendrecht, Hellevoet. Zet hem maar in de oven. Ik kom eraan.

Alle gekheid op een stokje. Zijn er al foto's daar zijn we hier gek op.( en op pizza)

hg Hugo
 

tikra

Actieve deelnemer
11 jan 2014
25
0
Guys,

ik ben op zoek naar iemand die mij wil helpen de Scheppach HM2 vandikte bank weer aan de praat te krijgen. Ik heb de twee aandrijfrollen kunnen vervangen, maar nu wil de tafel niet meer omhoog/omlaag, en om de geleidestangen met een hamer te bewerken heb je volgens mij toch enig ervaring nodig ? Dus - wie heeft tijd om op een zaterdag even mee te helpen (Hellevoetsluis)

alvast bedankt
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.