Even voorstellen...

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Hoi,
na een tijdje op dit forum rondgekeken te hebben zal ik me ook maar eens even voorstellen.
Samen met m'n vrouw woon ik inmiddels al weer ruim 14 jaar in Drenthe; en ja, in zo'n leuk oud (200 jr) boerderijtje !
Plenty te klussen dus, en dat is dan ook precies wat ik de afgelopen jaren heb gedaan.
Er moest best wel het nodige gebeuren aan ons "nieuwe' stekkie dus de dagen verliepen vaak als volgt: laat thuis, snel even wat eten, vervolgens met zaag, hamer of kwast aan de gang! Wel leuk aangezien ik beroepsmatig helemaal niks met m'n handen deed...
Inmiddels gestopt met werken en dus (nog) meer tijd voor het klussen, maar nu meer in de richting van meubeltjes, deuren, etc.

Ik ben de afgelopen maanden met name bezig geweest met het klussen 'aan' de werkplaats ipv 'in' de werkplaats; bijgaand een kleine impressie van hoe het er inmiddels bij staat. Het wachten is nu nog op de Hammer B3 die waarschijnlijk begin maart arriveert ! Voorlopig voldoet de Mafell best, maar er gaat toch niks boven een mooie stationaire machine, nietwaar?!

later meer, groets,
Erik
 

Bijlagen

  • WP-03.jpg
    WP-03.jpg
    64,6 KB · Weergaven: 177
  • WP-02.jpg
    WP-02.jpg
    68,1 KB · Weergaven: 177
A

Athanor

Guest
Welkom!

Mooie werkplaats en machines! En het hout staat al klaar voor de te komen bewerkingen. Laat maar zien als het zo ver is!


Fons
 

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Welkom op ons forum en dat wordt een mooie werkplaats. Ik zou wel de zak op de afzuigen vervangen door een microfilter.

jaap

Dank je Jaap!
En ja, er moet inderdaad nog een filter op de afzuiger komen; gelukkig heb ik wel een extra filter in m'n werkplaats (zie rechtsboven op onderste foto) en deze haalt nog aardig wat fijn stof weg uit de werkplaats. Maar ik ben het met je eens: voorkomen dat het vrijkomt is absoluut beter!
groets,
Erik
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.