bookmark optie

gompy58

Actieve deelnemer
15 jan 2013
315
1
Regelmatig kom ik hier topics tegen waarbij ik denk dat ik dat even moet onthouden.

Later zoek je dan in dit forum naar dat ene topic waar iets stond wat je nu nog eens goed wilt lezen. maar dan is het niet meer terug te vinden.

Is het mogelijk om een soort favorite optie in dit forum te krijgen waar je bepaalde topics kunt bookmarken?
 

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Ik heb daar een speciaal mapje voor aangemaakt onder mijn favorieten in Google Chrome. Kan natuurlijk ook in internet explorer. Vind ik handig, ik geef het draadje dan een naam die ik zelf makkelijk vind, kan dan altijd wel weer terugvinden wat ik zoek.

Volgens mij heeft deze site geen bookmarkfunctie, maar er zijn mensen die dat precies weten, die reageren ook nog wel.

Groet, Rob.
 

piefon

Nieuw lid
3 jul 2011
20
0
Je kan jezelf abonneren op een topic;
Dit kan door bovenaan het bewuste topic te klikken op Onderwerp gereedschap en dan te kiezen voor Abonneer je op dit onderwerp.

Om je abonnementen te bekijken: klik bovenaan de website op je gebruikersnaam, dan kiezen voor het tabblad My Activity en dan bij Abonnementen zie je een overzicht.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.