Kaarthouders

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik had ooit een houtenvisitekaartopbergdoosje (3x woordwaarde ?)
Deze had helemaal geen sluiten, ging net stroef genoeg om niet zomaar open te gaan in je zak
Helaas kon het doosje niet zo heel goed tegen een auto ongeluk :(
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.687
2.567
Gaanderen
Dat is natuurlijk oplossing B of met een klein magneetje. Maar niet mijn vraag. Trouwens was jij er wel goed uitgekomen?
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Dat is natuurlijk oplossing B of met een klein magneetje. Maar niet mijn vraag. Trouwens was jij er wel goed uitgekomen?

Dat is zo, hoe dit wel precies in elkaar steekt weet ik niet
Wij zijn er goed uitgekomen, raakte met 30km p/u de vangrail (frontaal) waardoor van alles door de auto vloog ;)
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ja 30 km is niet zo heel spannend, is niet veel meer dan een goeie knal in een botsauto :) maargoed, het draadje vervuilt, ging over sluiting van een doosje waar ik inmiddels ook wel erg nieuwsgierig naar geworden ben, want zoals bekend is, is de mijne stuk en ik bewaarde mijn bankpas en dergelijk er in, dus ik wil en nieuwe en tja, was is nou leuker dan zelf maken ;-)
 

EvdL

Actieve deelnemer
14 sep 2011
224
24
Eemnes
Hoi Wim,
Wij hebben plaatjes waar zo'n balletje in zit
http://www.global.nl/ProductImages/215060.jpg
De totale metale behuizing is zo'n 5,5 mm in doorsnede. Hoeveel heb je er nodig? Als het om een stuk gaat gooi ik er wel een in een envelop of breng ik er eentje langs.
( moet je alleen zelf het metalen beuizing met balletje eruit halen )
 
Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.687
2.567
Gaanderen
Bijtel ik zit in een ander werkvlak te denken. Dit is een idee waar ik verder over moet nadenken. En het is de helft het kogeltje moet ergens invallen. Dit kan in het hout zijn of iets van metaal. Ook de maat speelt mee. Maar deze stelboutjes met kogel zijn nieuw voor mij en zeer zeker interessant. Bedankt
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.687
2.567
Gaanderen
Net gebracht door evdl het plastic gevalletje. Hier haal ik het plastic vanaf en dan zullen we iets overhouden dat lijkt op dat inbusboutje met verende kogel van beitel.
Zo kan het gaan op het forum 's ochtends gepost 's middags in huis.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.687
2.567
Gaanderen
Ja dat zal ik doen. Het hout moet nog besteld worden. En het is eigenlijk een oefening om de incra ls onder de knie te krijgen. Dus als het hout er voor de kerst is kan ik op een van de kerstdagen aan de hobby.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.687
2.567
Gaanderen
Dat is ook een oplossing. Probleem bij alle oplossingen is dat er weinig hout is.Maar we gaan het proberen.
Bedankt voor de oplossingen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.